21 Aralık 2011 Çarşamba

DUYURU

Hiçbir zaman ve hiçbir yerde mehdilik iddiasında bulunmadığım halde sizce malum kişiler, bana Allah vergisi olan bilgilerimi kıskanıp ve daha önce kendileriyle paylaştığım bu bilgilerime sahip çıkmak için internet ortamında aleyhimde karalama kampanyası başlattığını, beni karalarken de bana ait olan bilgileri çeşitli blogspotlar da ve tv programlarında kendi bilgileriymiş gibi kullandıklarına şahit oldunuz. Bu şahıslar bununla da yetinmeyip Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına aleyhimde onlarca iftira ile dolu bir ifade ile şikayette bulunmuşlardır. Gıyabımda değerli Emniyet güçlerimizin yaptıkları uzun süreli teknik takip sonucu bana atılan iftiraların hepsinin yalan olduğunu belgeleyip  Savcılığa sunmuşlar ve aşağıda yayınladığım resmi belge ile bu iftiralardan beri olduğumu yine yüce Devletimizin birimleri belgelemişlerdir. Her yerde kendilerinin eşi bulunmaz Müslüman olduğu imajı veren bu kişileri önce Allaha sonra kamuoyunun vicdanına havale ediyorum.

Tvler de ve blogspotlar da benim yazılarımı kullanan şahıs, zamanında kendisine maddi manevi destek çıktığım halde ve kitabımın tüm gelirlerini kendisine bağışladığım halde beni karalayan ekibin başı olmuştur ve o ekibi beni karalamaları için yönlendirmiştir. Onları nasıl yönlendirdiğinin belgeleri de elimizde mevcut olup, sürmekte olan mahkememiz sonucunda yine bu sayfada yayınlanacaktır. Bu şahıs kendi sitesinde beni karalamaya yönelik yazıları kaldırmaya söz verdiği halde çeşitli tekniklerle dışarıdan link vererek karalamaya devam etmektedir..

Telefon ve internet faturaları tarafımızdan 1 yıl boyunca ödenmiştir

Dilek Çalışkan hanımın vakıf  için verdiği arsasını iade ettiğimiz halde, yine bu konuya ait karalamaları da “İsviçreden mektup” başlığında malum şahsın sitesinde yayınlanmaktadır. Oysa mahkeme arsa konusunda bizim hakkımızda herhangi bir dolandırıcılık suçuna rastlanmadığına ve kovuşturmaya yer olmadığına dair karar verdiği halde biz Dilek hanımın arsasını iade ettik ve vakıf kurmayı iptal ettik. Belgeleri aşağıdadır.

Bana kurulan komplo ve iftiralar gözler önündedir kamuoyunun vicdanına sunuyorum.
Tekrar ediyorum hiçbir zaman mehdilik iddiasında bulunmadım sitemin bir köşesine yazdığım gibi hatalarımla ve sevaplarımla iyi bir Müslüman olmaya çalışan bir kişiyim.
Üçüncü şahısların mehdilik konusunda zanları ve suizanları beni bağlamaz.
Video sitelerinde ve blogspotlarda aleyhimde yayın yapan kişilerin IP numaraları tespit edilmiştir. Bu kişiler hakkında da ayrıca suç duyurusunda bulunacağım.


Cafer İskenderoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder